Učenje v naravi je priljubljena dejavnost med učenci, saj jim popestri pouk izven štirih sten šolske učilnice. Na razredni stopnji je zunanjih dejavnosti veliko več, nato pa se na predmetni stopnji to počasi opušča zaradi natrpanega urnika, različnih predmetov in težje organizacije. V prispevku bom predstavil dejavnost v gozdu, kjer so učenci spoznali del prazgodovine in njihova bivališča.
Z učenci 7. razredov smo se odpravili v gozd, kjer smo ponovili življenje prazgodovinskega človeka. Naloga učencev je bila da se razvrstijo v skupine - "horde" in si z naravnimi materiali ustvarijo začasno bivališče, ognjišče, pripravijo prazgodovinska orožja in orodja ter se tako vživijo v čas prazgodovine.
Tudi pouk zgodovine je primeren za učenje v naravi, predvsem za večjo motivacijo učencev pri delu in popestritev pouka zgodovine.
Uroš Cajnko, OŠ Notranjski odred Cerknica