Naravoslovni dan smo organizirali oktobra v počastitev Svetovnega dne živali in tedna otroka.
Na Ribnik Vrbje smo se z devetošolci odpravili peš. Od šole je oddaljen približno 3 km.
Cilj je bil raziskati vrstno pestrost ribnika, nasipa okrog ribnika, brega reke Savinje in bližnjega travnika.
Učenci so v šestih skupinah raziskovali fizikalne in kemijske značilnosti biotopa, spoznali so splošne značilnosti in nastanek ribnika, uporabili so metodo popisa rastlin v kvadratu 0,5 X 0,5 m, spoznali so metodo transekta za popis rastlin, s teleskopom so opazovali vodne ptice, se udeležili raziskovanja z gozdarjema, sledili so tablam gozdne učne poti, se seznanili z ogroženostjo in pomenom ribnika.
Učenci so bili razdeljeni v 6 skupin.
Delo je potekalo v naslednjih skupinah:
1. Splošne značilnosti ribnika, orientacija na karti, raziskovanje rastlin.
2. Živalstvo in opazovanje ptic.
3. Kemijska analiza vode.
4. Kemijska analiza tal.
5. Skupina z gozdarjem na bregu ribnika in spoznavanje tabel gozdne učne poti.
6. Skupina z gozdarjem na bregu Savinje in spoznavanje tabel gozdne učne poti.
Delo je potekalo tekoče. Skupine učencev so se pomikale od točke do točke in v dopoldnevu opravile vse zadolžitve.
Po končanem delu pa športno cela kolona peš nazaj v šolo.
Zapisala Darja Balant.