Izziv je bil spoznavati podnebne spremembe, ugotoviti koliko ljudje o tem vedo, koliko se o tem piše v časopisih, koliko podatkov se lahko dobi v knjižnicah, ali ljudje sploh posegajo po takih knjigah.
Ustanova: OŠ Gorje
V 8. in 9. razredu smo izvedli raziskovalne naloge na temo podnebnih sprememb. Vsebine so bile pridobivanje podatkov o topli gredi, kislem dežju, ozonski luknji in njihovem vplivu na živa bitja.
Metode so bile brskanje po spletu, časopisih, knjižnica v kraju in na šoli, anketiranje.
Zbiranje in analiziranje zbranih podatkov, ugotovitve smo prikazali na plakatih.
V spomladanskem času bo sledila tudi predstavitev na šoli v obliki razstave.
Učenci so raziskovali, zbirali podatke. Deveti razredi so podatke analizirali, zapisali ugotovitve in izdelali plakate.
Izziv je bil spoznavati podnebne spremembe, ugotoviti koliko ljudje o tem vedo, koliko se o tem piše v časopisih, koliko podatkov se lahko dobi v knjižnicah, ali ljudje sploh posegajo po takih knjigah.
Vnema učencev je bila velika, kje in kako pridobiti podatke, kje in koga anketirati, kakšna vprašanja zastaviti, kako opraviti analizo in zbrati podatke.
Trenutno imamo v načrtu osveščanje ljudi z vzroki in posledicami. Objava bo na spletni strani šole in v lokalnem časopisu. Na šoli bo razstava zbranih podatkov, kjer bodo učenci, ki jo bodo pripravili, organizirali tudi voden ogled za nižje razrede.