Vreme pri nas

Avtor prispevka : Monika Slemenšek (slemensekmonika@gmail.com), objavljeno 14.02.2023 15:48:28
KATEGORIJA:
Ekošole poročajo
KLJUČNE BESEDE:
Podnebne spremembe, Vrtec
POVZETEK:

Z vsakodnevnim opazovanjem spremljamo vreme in ga beležimo. Izvajamo poskuse vremenskih pojavov. Pogovarjamo se o vremenskih spremembah – ekstremih, ki smo jim lahko priča.

Galerija Priloge Komentarji (0)

povp.ocena:(0)

Izvedene aktivnosti:

-        vsakodnevno beleženje vremena z vremenskimi simboli in/ali »vremenskimi plastenkami«,

-        pogovor o vremenu in vremenskih pojavih (kakšno je danes vreme, kako vemo, da zunaj piha veter?),

-        izvajanje poskusov:

·     »kako dežuje«(https://www.pinterest.com/pin/498070040042767845/),

·     »mavrica« (https://www.pinterest.com/pin/498070040042767843/),

·     »premikanje sonca« (ob prihodu na igrišče naredimo obris otroka in ob vrnitvi v igralnico pogledamo, če se je senca  premaknila),

-        ogled posnetkov o ekstremnih vremenskih pojavih (neurje, toča, poplava),

-        ogled slikovnega gradiva o vremenu,

-        na igrišču vrtca postavimo dežemer in spremljamo količino padavin,

-        učni listi: povezovanje (npr.: dež – dežnik), iskanje vsiljivca

( sonce, kratke hlače, klobuček, dežnik),

-        koleracija z ostalimi področji: likovno ustvarjanje, prepevanje pesmic, ples in sprehod z dežniki, branje zgodbic, gibalno ponazarjanje vremena;

Vključenost otrok:

-          spremlja in beleži vreme, odčitava vremenske simbole, uporablja izraze za opisovanje vremena,

-          išče informacije v literaturi,

-          opazuje v naravi: kako občutimo pihanje vetra, dež, toploto sonca,

-          sodeluje pri poskusih: meša snovi, pripravlja materiale (barva lističe), obriše prijatelja,

-          spremlja količino padlega dežja.

Komentarji otrok:

»Jaz imam pa rad dež, ker se pol po mokrem toboganu spuščam.«

»Sonce sije, mami bo peš prišla po mene.«

»Dežuje, mokri bomo!«

 

Galerija

Priloge

# Ime datoteke

Komentarji