Za mesec december smo imeli
načrtovan tehniški dan, ki pa smo ga morali po sili razmer izvesti na daljavo.
V sodelovanju z učitelji naravoslovnega aktiva je nastala ideja, da bi za vse
učence predmetne stopnje pripravili dan dejavnosti, ki bi učence opozarjal na
pomen vode. V spletni učilnici smo učencem objavili kratka navodila o poteku
tehniškega dejavnosti.
V prvi šolski uri so morali učenci
vseh razredov zapisati ali narisati vse, kar že vejo ali občutijo ob pojmu voda (možganska nevihta). Izdelek, ki so
ga morali vsi učenci pripraviti in oddati v spletno učilnico ni imel nobenih
oblikovnih ali drugih omejitev. Lahko so objavili fotografije zapisov, PP
predstavitve, videoposnetke…
V času druge in tretje šolske ure
so si učenci ogledali odličen dokumentarni film z naslovom »Žejni svet«,
katerega si je bilo možno ogledati na Arnesovi spletni strani. Po ogledu filma
in po malici, pa so morali učenci zapisati članek ali kolumno za šolsko
glasilo. V članku smo želeli poleg kratkega povzetka filma izvedeti tudi, ali
po ogledu filma razmišljajo in čutijo učenci do vode kaj drugače. Pri pripravi
Wordovega izdelka so morali učenci paziti na slovnično pravilnost zapisa, na ustreznost
števila besed in na zapisane oblikovne zahteve. Izdelek so morali oddati v spletno
učilnico v roku treh dni.
Zadnja naloga učencev 6. in 7.
razreda je bila bolj praktične narave. Izbrati so morali eno izmed treh
predlaganih aktivnosti, in sicer izdelava filtra za vodo, florariuma (ekosistem
v kozarcu) ali opraviti sprehod do najbližjega vodnega telesa, ob katerem naj
bi si učenec vzel čas za razmislek in umiritev. Za zadnjo nalogo so morali
učenci 6. in 7. razreda pripraviti Wordov dokument, v katerega so morali
vključiti 4 fotografije izdelka ali svojega selfija ob vodi ter kratek komentar.
Izdelek so morali v roku treh dni oddati v spletno učilnico.
Učenci 8. in 9. razreda pa so se preko
Zoom povezave udeležili izobraževalnih delavnic v izvedbi Ekošole z naslovom »Podnebne
spremembe in Kalkulator CO2«. Po končani delavnici so morali v
Wordov dokument zapisati 10 zanimivih ali šokantnih dejstev, ki so jih izvedeli
ter dokument oddati v spletno učilnico.
Učiteljice naravoslovnega aktiva
in hkrati organizatorice dneva dejavnosti smo vse prispele izdelke pregledale
ter med njimi izbrale po našem mnenju najboljše. Pri izbiri najboljšega izdelka
iz vsake kategorije so nam pomagali z glasovanjem učenci celotne šole. Vsi
učenci so lahko glasovali za najboljši izdelek na spletni strani šole (https://www.osstopice.si/2020/12/24/tehniski-dan-voda/).