Naravoslovni dan z naslovom Jaz, vreme in narava smo organizirali zato, da bi otroci čim bolj razumeli povezavo med človekom, naravo in vremenom in hkrati da bi razumeli nastanek vremenskih pojavov in njihov vpliv. Zakaj pride do naravnih katastrof in kako si lahko pomagamo, če do tega pride.
To šolsko leto smo na šoli izvedli
naravoslovni dan z naslovom Jaz, narava in vreme. Namen naravoslovnega dne je
bil spoznavati vreme, vremenske pojave, vpliv vremena in vremenskih pojavov na
nas in na naravo, spremljanje vremena in napoved le tega.
Za strokovno pomoč, smo povabili meteorologinjo
Mag. Tanjo Cegnar, ki se nam je pridružila preko povezave ZOOM in nam z zelo
dobro in konkretno razlago približala vremenske pojave in njihove vplive. Na
voljo nam je bila tudi za odgovarjanje na vprašanja.
Učiteljice so si z učenci ogledale
različne oddaje in interaktivne vsebine na obravnavano temo. Za zaključek pa so z učenci naredile nekaj
poskusov (ledene krogle, nevihta v kozarcu, oblak v kozarcu, tornado v
steklenici, dež v kozarcu, statična elektrika in strela, moč sončne energije,…
Izbrskali smo tudi kar nekaj vremenskih zgodb, katerim so učenci v uvodni
motivaciji z veseljem prisluhnili.
Na predmetni stopnji so učenci že
predhodno spremljali vreme in ga beležili. Na delavnicah so nato iz zbranih
podatkov izdelali graf. G. Anže Medved z ARSO jim je predstavil instrumente in namen
njihove uporabe. Druga delavnica za višjo stopnjo pa je bila namenjena
spoznavanju kako poteka pridobivanje podatkov za oblikovanje vremenske napovedi
na televiziji in jo je prav tako vodil g. Medved.