Organizirali smo dvodnevni ekotabor na temo Mlekastično! Izberem domače.
Skupini učencev prvega razreda smo s pomočjo gradiv in pripomočkov iz projekta želeli pokazati kakšna je pot mleka od kmetije do kozarca. Ker se v prvem razredu učimo tehnike branja, smo tudi branje povezali s tem projektom.
Aktivnosti, ki smo jih pripravili za učence so vsebovale naslednje dejavnosti:
- obisk knjižnice in oskrba s knjigami o kravah
- branje slikopisov na temo kmetije
- slovenska krava je taprava
- narišimo kravo
- izdelava knjižne kazalke
- molža
Po oskrbi z literaturo smo se seznanili z znanjem o kravi in kmetiji. Nekaj znanja je bilo, nekaj smo se naučili na novo.
Ker so učenci v 1.razredu še v fazi usvajanja tehnike branja, smo jim ponudili slikopise o kmetiji, da so samostojno brali in tako prakticirali branje ter se pripravljali na fazo, ko bodo lahko pričeli doživljati zadovoljstvo ob prebranem besedilu.
Sledila je aktivnost s pomočjo gradiv in pripomočkov iz projekta. Največja zanimivost za učence je bila, da so izvedeli, da se mleko prevaža v vozilu, ki mu rečemo cisterna za prevoz mleka.
Na preprost način smo se naučili narisati kravo.
Ker je zelo pomembno tudi poslušanje branja, smo učiteljice učencem pred spanjem na glas brale iz knjig o kravah.
Naslednji dan smo si naredili tudi knjižne kazalke ter se likovno izražali na temo o kmetiji in mleku.
Preko modela so se učenci za konec preizkusili še v molži.
Ves čas so bili zelo motivirani in pripravljeni aktivno sodelovati. Učiteljice smo bile zadovoljne, da smo izpeljale ekotabor po načrtu, da učencem približamo to temo na čimbolj zanimiv način.