Kar naenkrat se je bilo potrebno ukvarjati z načrtovanjem
nakupov (kdaj po nakupih, koliko in kaj kupiti, kaj skuhati, kako shraniti, kako uporabiti
v novi jedi). Poleg odgovornega ravnanja
s hrano smo želeli, da bi se družina med seboj povezala na način, da otroci
pomagajo pri kuhanju, svetujejo staršem, pripravijo lep pogrinjek in upoštevajo
bonton pri jedi, saj le- to da piko na i vsemu delu, trudu, času in denarju, ki
ga vložimo v pripravo obroka.
Učencem tak odnos do hrane privzgajamo že vrsto let, zato smo se eko dneva lotili z večjim pogumom, kot bi se sicer. Izvedba eko dneva na daljavo ni tako preprosta. Od učiteljev to zahteva veliko dogovarjanja, usklajevanja in razmisleka, kako bo vse izgledalo na drugi strani - v družinah. Skušali smo se vživeti v situacijo, nato smo se lotili oblikovanja načrta in navodil, ki pa morajo biti enostavna, kratka in razumljiva. Zelo pomemben je časovni okvir, saj vsi starši niso imeli možnosti biti doma z otroki. Sledilo je obveščanje staršev in nato čakanje na povratne informacije.
Po vsem, kar smo prejeli, lahko sklepamo, da so se učenci in starši zelo potrudili in »osvojili« zastavljene cilje. Poleg receptov reciklirane kuharije in fotografij, so nam poslali izdelane projektne naloge, PPT-je in filmčke.
Oblikovali smo posebno spletna stran http://rpossmartnoprisg.splet.arnes.si , kjer so shranjeni
vsi prispevki učencev in je vredna ogleda.