Travnik je življenjsko okolje, na katerem med rastlinami prevladujejo trave ter posamezna zelišča, med živalmi pa tako po številčnosti kot po vrstni pestrosti žuželke. Njihove značilnosti in življenje smo spoznavali z obiskom travnika ter prebiranjem različne poljudnoznanstvene literature.
Da so na travniku tudi rože, nas je zgodaj pomladi s svojimi rumenimi socvetji prijazno opozoril regrat, ki smo ga z odtiskovanjem upodobili na dveh plakatih. Regrat smo nabrali v okolici šole. Posamezno rastlino regrata smo pomakali v tempera barve in odtiskovali na večja lista. Pri tem smo se naučili, kako je zgrajeno telo te rastline. Pogovarjali smo se, kako vse lahko regrat uporabimo v prehrani.
Posamezna živa bitja, ki smo jih opazili med raziskovanjem travnika, smo likovno upodobili. S svinčniki smo na liste papirja narisali živali in rastline, ki smo jih videli na travniku. Posebno pozornost smo namenili spoznavanju življenja in pomena čebel. Ob svetovnem dnevu čebel smo večinoma iz odpadnega materiala izdelali preprosto satovje in čebele. Satovje smo naredili iz jajčne embalaže, ki smo jo pobarvali z rumeno barvo. Da bi ustvarili vtis čimbolj resničnega satovja, smo na pobarvano rumeno jajčno embalažo dodali še nekaj rjave barve. Ostanke kartonske škatle smo izrezali v telo čebele in ga pobarvali z rumeno. Okoli telesa smo ovili sivo volno. Krila čebel smo izdelali iz ostankov papirja za peko. Posamezne dele čebele smo pritrdili na samo telo s pomočjo lepilne pištole.
Ugotovili smo, da je raziskovanje travnika zanimivo saj na njem prebiva veliko različnih organizmov. Vsak pa ima na travniku svojo vlogo in pomen. Veseli nas, da smo na travniku ob šoli opazili veliko vrstno pestrost.